RESQL




Program RESQL

RESQL to innowacyjny system wspierający szkoły w rozwiązywaniu problemów przemocy rówieśniczej stworzony przy pełnym uczestnictwie społeczności szkolnej (uczniów, nauczycieli, dyrektorów i rodziców) w oparciu o przeprowadzone przez nasz zespół badania, warsztaty z nauczycielami i uczniami oraz pilotaż działania systemu.   
Procedura Szkolna dotycząca Programu RESQL 

Cel procedury: Wdrożenie i skuteczne funkcjonowanie systemu RESQL w Liceum Ogólnokształcącym w Nowym Dworze Gdańskim w celu zapewnienia szybkiej reakcji na sytuacje awaryjne oraz zagwarantowanie bezpieczeństwa uczniów i personelu szkoły. 

1. Interwenci w szkole: 
▪ Osoby odpowiedzialne za interwencję w systemie RESQL: Joanna Brucka, Elżbieta Sokalska - Kozłowska, Piotr Molenda, Renata Spytkowska, Anna Wojciechowska 
▪ Zadaniem interwentów jest reakcja na powiadomienia z systemu RESQL i podejmowani odpowiednich działań w nagłych sytuacjach. 

2. Informacje o systemie RESQL dostępne są na: 
▪ Plakatach umieszczonych w widocznych miejscach w szkole. 
▪ Stronie internetowej szkoły www.zs1ndg.edu.pl oraz na platformie Facebook. 

3. Termin odpowiedzi przez interwenta: 
▪ Interwenci zobowiązani są do udzielenia odpowiedzi na zgłoszenia z systemu RESQL w ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania powiadomienia. 

4. Godziny pracy interwentów: 
▪ Interwenci dostępni są od poniedziałku do piątku w godzinach zgodnych z harmonogramem ich dyżurów. 
▪ W przypadku awaryjnych sytuacji poza godzinami pracy, rodzice oraz personel szkoły powinni skontaktować się z odpowiednimi służbami ratunkowymi. 

5. Informowanie rodziców: 
▪ Informacja o funkcjonowaniu systemu RESQL została przekazana rodzicom za pośrednictwem platformy Librus. 
▪ Wszelkie aktualizacje i zmiany w systemie będą transparentnie przekazywane rodzicom. 

Harmonogram pracy interwentów - w godzinach pracy szkoły 8.00-15.00 

PONIEDZIAŁEK  Anna Wojciechowska 
WTOREK Piotr Molenda 
ŚRODA Joanna Brucka 
CZWARTEK Elżbieta Sokalska - Kozłowska 
PIĄTEK Renata Spytkowska

Materiały informacyjne:


Szukaj